Blog przyjaciółek - modne stylizacje, nasz styl

09:22:00

W końcu udało nam się zrealizować wspólną sesję, a wszystko dzięki naszej dobrej koleżance Sabinie (fotograf Częstochowa). Obie preferujemy obecnie styl bardziej elegancki, nieprzekombinowany, który świetnie sprawdzi się w codziennej pracy. Klasyka, klasyka i jeszcze raz klasyka! Jak Wam się podobają zdjęcia? Czekamy na komentarze ❤

polskie blogerki przyjaciółki

modne stylizacje


blogerki częstochowa
  


blogi polskie


czarna torebka z klamrą


blog stylizacje



polskie blogerki


Kasia | torebka - Stylowa Galanteria | kombinezon - F&F | żakiet - New Yorker 
Magda | buty - Czas na buty | spódnica - Romwe | okulary - Ray Ban | żakiet - Shein

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Świetne stylizacje!
    Świetne,profesjonalne zdjęcia!
    Piękne Wy!!! :)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Z klasą i bardzo nowocześnie. Oby więcej takich pomysłów w postach.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną torebkę :) Przydałoby się więcej biżuterii w tych kreacjach, pasowałyby do eleganckiego stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, pasujecie do siebie jak ulał :D

    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie wyglądacie! <3 :) WOW!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, duża klasa, stylizacje na prawdę świetne i bardzo mi się podobają. Wyglądacie niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo profesjonalna wizja, podoba mi się stylizacja, zwłaszcza spodnie.

    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana wspólna sesja :). Czekamy na więcej! Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie zdjęcia oraz cudowne buty. Sama widziałam podobne na zoio.pl.Często tu zaglądam i obstawiam, że od teraz będę jeszcze częstszym gościem. Wydaje mi się, że nasze gusta są podobne wręcz identyczne. Pozdrawiam! I życzę powodzenia w rozwijaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny!czasami w waszych stylizacjach widziałam świetne ciuchy z lumpeksu - jakie lumpeksy polecacie w Łodzi? Kasia z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i cudownie dobrane stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądacie razem. Chociaż spódnica mnie przekonuje bardziej niż żakiet. O tyle buty są piękne ostatnio złapałam świetne szpilki w fajnej cenie https://zoio.pl/obuwie - bardzo podobne do waszych. Poproszę więcej takich stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne stylizacje. Ładnie razem wyglądacie. Chyba pędzę do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sesja wyszła super! Bardzo podobną spódniczkę widziałam ostatnio w Outlet Center Lublin, ten sam kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie możemy się na was napatrzeć, świetna sesja! bez zbędnej przesady, elegancko, ale oryginalnie. No i macie super buty! podobne szpilki u nas, na stronie luxusowych, może wykorzystacie je do następnych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta stylizacja z szarym płaszczem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje, zwłaszcza długie czarne spodnie, bardzo eleganckie idealnie pasują do całości :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie powalająca stylizacja, tylko buty Kasi zamieniła bym na https://zoio.pl/obuwie/czolenka-na-koturnie . Jednak wasze pomysły są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacje i wasze włosy, takie piękne i długie.. ja cały czas próbuję zapuszczać :c zazdro! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sesja dziewczyny! Widać, że doskonale się uzupełniacie :) Czekamy na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny styl. Mam nadzieję, że będą pojawiać się posty z stylizacjami na jesień :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia i stylizacje i na pewno super przyjaźń ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stroje, moda jest czymś przepięknym, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacje, ale spódniczka najlepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wyglądacie, mi bardziej podoba się outfit koleżanki z krótką spódniczką bo to jest po prostu mój styl od paru lat:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super dziewczyny, przyjaźń w dzisiejszych czasach jest bardzo ważna :) ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma niestety na to jednoznacznego sposobu, ale wiem, co z pewnością pomoże Ci w uzyskaniu formy, o jakiej śnisz i w konsekwencji zgubić nadwagę.
    Jeszcze niecały rok temu miałem solidną nadwagę, ale znalazłem w sieci ofertę dotyczącą usług trenera personalnego i zarejestrowałem się na świetny trening ogólnorozwojowy. Mój trening fitness odbywałem pięć razy w tygodniu pod okiem trenera fitness. Trening indywidualny był niesamowicie skuteczny i zacząłem odczuwać efekty już po tygodniu. Trener osobisty to naprawdę super opcja. Zauważalnie lepiej odbywać trening pod czujnym okiem specjalisty skupionego na Tobie niż w większej grupie, gdzie uwaga trenera powinna być rozproszona na wszystkich ćwiczących.Zrzuciłem w ciągu roku mnóstwo niechcianych kilogramów i dzisiaj jestem w doskonałej formie.Nie obyło się bez ciężkiej pracy lecz dzięki trenerowi radziłem sobie nawet w najczarniejszych momentach. Powiem Wam , że było warto mu zaufać! Zdaję sobie sprawę, że moja metamorfoza to zasługa tego człowieka - czyli właśnie trenera osobistego!

    Czy trener osobisty jest dla dobrym pomysłem? Trening daje wyniki jeśli poświęcimy czas na siłowni pod nadzorem mentora który pomoże ci osiągnąć jeszcze wszystko. Nie tylko wysiłek daje rezultaty najistotniejsze są mięśnie a nie wysiłek. Nasz tajny sekret na sukces to pływanie. istotne jest to, aby trening dawało wyniki. wygląd ciała zależy od trenera osobistego nie od sterydów Kilka lat spotkań w klubie fitness daje nam posiadać przystępne ceny.

    Wysiłek na siłowni zdobędziesz dzięki trenera osobistego. Cena klas fitness to przystępna. Wysiłek to sukces udanego treningu. Wysiłek to esencją treningu siłowego który ułatwi ci trener osobisty. Jeśli chodzi o istotna jest dieta beztłuszczowa nasz dietetyk pomoże ci twoimi fitnessem. Dobry plan treningowy zostanie układany przez specjaliście od treningu personalnego.Kto to wykwalifikowany instruktor osobisty? Piłka nożna to interesujący ale kontuzyjny sport. Codzienne treningi poprawiają na puchar. Cennik treningu indywidualnego jest niski ale dzięki temu nabierzesz siły. Każdy sportów jest tania za to siłownia zapewnia niskie ceny. Dzięki któremu trening personalny mieści się w przedziale cenowym jest skuteczny i gwarantować ładną sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny wpis, szczególnie fajna ta kreacja w czerni. Spodnie wszystko zakrywają, nawet jak ktoś ma Duże Buty nie będzie widać nic. Na prawdę śliczne kreacje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie wyglądacie ! Mam tylko takie pytanko, znacie może taki sklep : CrazyTime ? chciałabym tam zakupić sobie nowy zegarek i zastanawiam się czy tam mają dobre, z góry dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądacie! Bardzo podobają mi się wasze stylizacje, jeżeli byłybyście zainteresowane tanimi bluzkami to zapraszam na sosimply! Crazytime sprawdzę przy okazji :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers